Zawierzenie Niepokalanej jest oddaniem się Bogu-Miłości, który mieszka w Niepokalanym Sercu Maryi. Jest postawą
człowieka ufającego Chrystusowi, który na Krzyżu dał nam Maryję za Matkę i Opiekunkę.


Zawierzenie Niepokalanej jest oddaniem się Bogu-Miłości, który mieszka w Niepokalanym Sercu Maryi. Jest postawą
człowieka ufającego Chrystusowi, który na Krzyżu dał nam Maryję za Matkę i Opiekunkę.

Matka Boża pokazała mi się, trzymając dwie korony: jedną białą, a drugą czerwoną. Z miłością na mnie patrzała i spytała,
czy chcę te korony” – tak św. Maksymilian relacjonował swojej mamie wyjątkowe wydarzenie spotkania z Matką Bożą w kościele św. Mateusza.

Kliknij i pobierz

W 1989 roku (według Instytutu Socjologii Kościoła Katolickiego) około 46% Polaków uczestniczyło w każdą niedzielę we Mszy świętej. W 2023...


Dziecko to nie zagrożenie, lecz dar i błogosławieństwo, które pozwala mężczyźnie i kobiecie odkryć głębię własnego powołania do miłości.

Jak zachęcić wnuki do słuchania opowieści dziadków? Humor, intryga i rodzinne tajemnice budują więzi między pokoleniami.



Świętość według Jana Pawła II to droga dostępna dla każdego – znak wiary, miłości i nadziei przemieniającej świat.

"Powiązał kraj umarłych z modlitwami żywych - Ognisty sznur światełek jak łańcuch cierpienia...." - refleksyjny wiersz listopadowy

Jan Paweł II wzywa młodych: szukajcie sensu życia w Chrystusie, bo tylko On napełnia serce miłością i nadzieją. Ojciec Święty zaproponował młodym drogę duchowego rozwoju. Punkt wyjścia to współczesny człowiek...

Jan Paweł II przypomina: prawa człowieka wyrastają z godności osoby stworzonej przez Boga. Ich źródłem i gwarantem jest Chrystus.

Św. Teresa z Avila w swoim krótkim utworze zatytułowanym: „Cierpliwość zwycięża” ukazuje wspomnianą cnotę jako szczególny owoc wiary. „Nie trwóż się, nie drżyj – wśród życia dróg”...

„Miłość oblubieńcza jest czymś innym jeszcze niż wszystkie dotąd przeanalizowane aspekty czy formy miłości. Polega ona na oddaniu swojej własnej osoby. Istotą miłości oblubieńczej jest oddanie siebie, swojego «ja»”.